niedziela, 13 lipca 2014

Remont .

Witam was moi kochani !
Na wstępie przepraszam ,że nie odzywałam się te kilka dni , ale miała od groma spraw do załatwienia i do uporządkowania. Miałam sporo do ogarnięcia , ale najtrudniejsze sprawy za mną. Powoli jestem przy wykończeniu mojego pierwszego mieszkania , do którego zapewne za miesiąc będę się przeprowadzała wraz z chłopakiem , i pierwszy raz w życiu zacznę być na swoim , oczywiście z moim chłopakiem. W końcu zaczynam czuć co to jest dorosłe życie , i niestety nie jest ono takie łatwe jak to się mogło wydawać. Jednakże nie chcę już liczyć na nikogo , chcę się usamodzielnić. W końcu przyszedł na to najwyższy czas i pora. Cieszę się z tego niezmiernie , pomimo tego że już przekonałam się jak ciężki jest tego bagaż .
Zaczynam powoli ,myśleć nad tym jak te mieszkanie ma wyglądać , w jakim klimacie chce swój pokój. Jestem na etapie przeglądania różnych inspiracji i filmików na YouTube , co dało mi wiele już ciekawych pomysłów. Zaczynam też powoli ,za rozglądaniem się jakieś pracy , by zarobić kilka groszy na te wakacje. Dostałam również propozycje wyjechania za granice na 6 miesięcy do pracy za granicą , jednakże muszę się nad tym poważnie i głęboko zastanowić. Bo jednak mam tutaj szkołę , a nie chce się uczyć w innej w obcym kraju ,ale znając siebie pewnie w ostatniej chwili zgodzę się na wyjazd. Na razie staram się o tym nie myśleć , i skupić  się nad tym co mam teraz do zrobienia. Postaram się również teraz więcej czasu poświęcić na pisanie postów i pokazanie wam ciekawych rzeczy ,jakie w ostatnim czasie kupiłam. Także wakacje obecnie spędzam nad remontem i ogarnięcia spraw prywatnych ,być może w sierpniu znajdę czas na jakiś mały wypad z chłopakiem. A wy jak spędzacie swoje wakacje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz