wtorek, 21 października 2014

szkoła i plan serialu do na wspólnej.

Cześć kochani! Wakacje już dawno za nami ,zaczęła się szkoła ,praktyki. W tym roku wakacyjna pogoda nie zadowoliła nas tak jakbyśmy tego chcieli ,ale na szczęście jeszcze jesień uzupełnia po wakacjach pustki i nie jest dla nas taka sroga. Ten rok małymi krokami staje się dla mnie przebojowym . Miałam szansę pierwszy raz iść do pracy , poznałam swojego chłopaka z którym już zaczęliśmy pracować na naszą wspólną przyszłość. Kiedy wszystko się umiarkuje , niedługo już będziemy wprowadzać się do naszego małego mieszkanka ,które jest jeszcze w trakcie remontu. Czuje ,że ten rok pod względem tych wydarzeń jest rokiem przebojowym , przynajmniej dla naszej dwójki.
Obecnie nadal szkole się w ZSZ w kierunku fryzjerstwa , co idzie mi z rokiem na rok coraz lepiej i coraz bardziej czuję powołanie do tego zawodu , i zdałam sobie prawe ,że nie wyobrażam siebie w innym zawodzie. Oprócz szkoły ostatnio miałam okazje statystować w kilku scenach do serialu "na wspólnej''. O dacie emisji odcinka na pewno wam napisze , a jeżeli chcecie przeczytać jak dokładnie było na planie ,piszcie na dole a ja postaram się wam taki post dotyczący konkretnie tego dnia napisać :)

1 komentarz: