piątek, 20 czerwca 2014

Zdrowy tryb życia.

Cześć kochani.
Jak wam się zaczął dziś dzień? Ja swój dziś zaczęłam tym ,że wstałam bardzo późno , bo prawie w porze obiadu. Jestem znowu przeziębiona. Męczy mnie katar ,kaszel i ból gardła. Mam jednak nadzieje ,że mi chwila moment i przejdzie. Obecnie złapałam dzisiaj takiego lenia ,że jedyne co robię to siedzę przed komputerem ze słodyczami i się objadam.  Tak ,tak a potem narzekam ,że przytyłam. Niestety ,moje objadanie mam zamiar zakończyć i zaczęłam się motywować na ćwiczenia i bieganie ze znajomymi ,które zaczynamy od przyszłego tygodnia , a ćwiczenia jeszcze tutaj pokaże w postaci nagrania. Czy wy też zauważyliście ,że teraz prawie każdy chociaż w minimalnym stopniu zaczął ćwiczyć i ,że teraz sportowy tryb życia i przede wszystkim zdrowy jest modny? Większość osób chętnie ćwiczy z naszymi ulubionymi sławnymi trenerami tak jak np. Chodakowska ,którą lubię ale ,jeżeli chodzi o promowanie ćwiczeń i tego co powinniśmy jeść ,bardziej utożsamiam się z żoną Roberta Lewandowskiego - Anną Lewandowską. Zachęca nas do tego byśmy dbali o siebie a jej ćwiczenia są na każdą kondycję ,co pozwala nam się nie zniechęcać od razu i małymi krokami dążyć do celu , nie męcząc się przy tym. Śledzić ją i obserwować można na jej koncie fb ,blogu oraz instagramie. Kto nie widział ,zachęcam do obejrzenia.
Jeżeli chodzi o mój indywidualny zdrowy tryb życia ,staram się nie jeść tak jak kiedyś "niezdrowych ,śmieciowych " rzeczy. Co prawda ,raz na jakiś czas pozwalam sobie na takie przyjemności ,ale bez przesady ,i nie chodzi też tutaj ,aby najeść się tym za cały miesiąc. Odrobinę ,raz na jakiś czas jest ok. Jeszcze nie dawno jadłam to wszystko w wielkich ilościach i codziennie , dzięki bogu mam na tyle dobrą przemianę materii ,że po mnie tego nie widać ,ponieważ mam szczupłą sylwetkę i szybko spalam to co zjem, jednak pamiętajmy ,że nie jest to wymówka ,żeby jeść niezdrowe jedzenie. Obecnie jestem dumna z tego ,że nie jem tego tyle ,tak jak kiedyś i nie popijam też w wielkich ilościach gazowanych ,kolorowych napojów ,które zawierają więcej chemii niż wody. Trzeba pamiętać ,że nasz organizm staje się tym co jemy i pijemy.
A wy jak próbujecie na swój sposób żyć zdrowo i aktywnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz