czwartek, 19 czerwca 2014

Czesc kochani . Nazywam sie Ewelina. Być może pare osób będzie mnie kojarzyło z poprzedniego bloga. Niestety z powodu włamania na moje konto google musiałam załorzyć drugie. Tak samo drugi blog. Jednak będe pracowała nad tym,aby ten blog był inny ,lepszy od poprzedniego pod każdym względem. Mam też nadzieje ,że wkońcu uda mi się prowadzić go systematycznie ,aby posty trafiały tu codziennie.pomoże mi w tym telefon gdzie moge tu wstawić w kazdej wolnej chwili post i kilka zdjęć zrobione aparatem i nie będzie wymówki ,że nie mialam wystarczająco dużo czasu ,by tu wejsc i coś napisać.Obecnie w£aśnie mam już wakacje i tego czasu mam aż w zanadrzu .
Jestem w trakcie remontowania od podstaw mojego pierwszego małego własnego domku.Jeżeli prace pójdą sprawnie ,może przed rozpoczeciem roku szkolnego , już będę mogła się tam wprowadzić. O przebiegu całego procesu będe tu was na bierząco informować. Obecnie jeszcze niestety nie wiem jak chce je urządzić. Wnętrze wyobrarzam sobie może w czerwieni lub w bialo czarnym kolorze. Macie jakieś pomysły? A wy jak byście urządzili swój pierwszy dom? Od września również zmieniam salon fryzjerski gdzie będe miała przyuczenie do zawodu. Niestety nie wiele wiem o tym salonie. Gdy bede wiecej wiedziała ,napewno wszystko wam opowiem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz